I Informacje podstawowe=



1. Wysyłki realizowane są wyłącznie w dni robocze. Realizacja zamówień składanych w soboty, niedziele i święta rozpoczyna się pierwszego kolejnego dnia roboczego.

2. Czas realizacji zamówienia wynosi od 24 godzin do 30 dni roboczych i uzależniony jest od lokalizacji towaru w magazynach. Informacja o szacowanym czasie realizacji znajduje się na karcie produktu.

3. Przesyłki kurierskie nadawane są za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx. Zamówienia realizowane także za pośrednictwem firmy InPost z możliwością odbioru w punktach Paczkomaty Inpost. Więcej informacji o firmach kurierskich poniżej.

4. Numery listów przewozowych przesyłane są automatycznie przez firmę transportową w momencie wydania przesyłek kurierowi.

5. Do wartości zamówienia doliczana jest opłata za dostawę. W przypadku produktów oznaczonych "Darmowa dostawa" lub „Dostawa 0zł” klient nie ponosi kosztów przesyłki w wybranych opcjach. Informacja o kosztach wysyłki widoczna jest również po dodaniu produktu do koszyka.

6. Jeżeli Klient w momencie odbioru przesyłki zauważy, że paczka posiada uszkodzenia, powinien postępować zgodnie z odpowiednimi postanowieniami Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. dotyczącej prawa pocztowego. Więcej szczegółów poniżej.

7. W związku z tym, że nie każdy kurier ma przy sobie terminal umożliwiający opłacenie przesyłki pobraniowej za pomocą karty płatniczej, zalecane jest posiadanie odliczonej gotówki.

8. Maksymalna możliwa kwota pobrania wynosi 7000 zł, w przypadku wyższej kwoty prosimy o wcześniejszy kontakt w celu weryfikacji dostępności usługi,  



II Koszty dostawy



Tabela opłat za dostawę

 dostawa

koszt dostawy

dostawa gratis 

orientacyjny czas dostawy
(od daty nadania)

 Kurier FedEx

5-14 zł

Przy oznaczonych produktach

1 dzień roboczy

 Paczkomaty InPost

3-9,90 zł

Przy oznaczonych produktach

1-2 dni robocze



III Szczegółowe informacje dotyczące firm kurierskich



FEDEX

FedEx Logo

Strona internetowa: http://www.fedex.com/pl/

Śledzenie przesyłek: https://www.fedex.com/pl-pl/online/domestic-tracking.html

Kontakt: http://www.fedex.com/pl/contact/



Zalecamy sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera!

1. Wysyłki standardowych przesyłek kurierskich realizowane są od poniedziałku do piątku.

2. Dla wybranych regionów istnieje możliwość zamówienia usługi dostawy na sobotę, co wiąże się z dodatkowym kosztem. Jeżeli są Państwo zainteresowani tą usługą, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu potwierdzenia możliwości realizacji zamówienia i uzgodnienia szczegółów.

3. Jeżeli kurier nie zastanie osoby upoważnionej do odbioru przesyłki, pozostawi informację o nieudanej próbie doręczenia (awizo). Należy wówczas skontaktować się z nami lub lokalnym oddziałem firmy kurierskiej i umówić się na kolejny termin doręczenia, podając numer przesyłki.

4. Po zrealizowaniu zamówienia klient otrzymuje wiadomość e-mail z informacją o nadaniu przesyłki wraz z numerem pozwalającym na jej śledzenie.

5. Dostawa ma miejsce najczęściej w ciągu 24h od daty nadania. W przypadku wysyłek paletowych czas dostawy może wydłużyć się o jeden dzień roboczy.



Wysyłka za granicę (International shipment)

Wysyłka za granicę możliwa jest jednie po indywidualnej wycenie usługi spedycyjnej.

International shipment is available only after individual valuation. Please contact with us for further details.



Co zrobić w przypadku, gdy przesyłka została uszkodzona w czasie transportu?

Jesteśmy liderem w branży audio pod względem wdrażania nowych rozwiązań dotyczących zabezpieczania przesyłek do transportu. Jako pierwsi wdrożyliśmy na szeroką skalę dodatkowe zabezpieczenia kolumn głośnikowych. Dbamy również o odpowiednie przygotowania dotyczące towarów specjalnie narażonych na uszkodzenia - nigdy nie wysyłamy ich bez dodatkowego zabezpieczenia.



Jeśli mimo wszystko przesyłka uległa uszkodzeniu w trakcie transportu, najlepiej w momencie odbioru przesyłki skorzystać z jednej z poniższych dróg:

1. W przypadku, gdy paczka nosi fizyczne ślady uszkodzenia wskazujący na uszkodzenie zawartości (np. uszkodzony karton, wgnieciony róg), prosimy o odmowę przyjęcia przesyłki i skontaktowanie się z nami. Zajmiemy się całą procedurą reklamacyjną już w momencie uzyskania informacji o odmowie przyjęcia.

2. W przypadku, gdy przesyłka nie nosi śladów uszkodzenia, ale jej stan budzi wątpliwości, należy sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera. Jest to możliwe dopiero po potwierdzeniu odbioru przesyłki i tylko w przypadku zgłoszenia zastrzeżeń. Jeżeli któryś z elementów przesyłki został uszkodzony należy zgłosić to kurierowi - ma on obowiązek sporządzić protokół szkody.

W przypadku, gdyby kurier nie posiadał przy sobie czystego formularza, aktualny wzór protokołu można pobrać pod adresem: Protokół ustalenia stanu przesyłki

Prosimy zwrócić uwagę na to, aby dane na protokole były zgodne z prawdą. W innym przypadku firma kurierska może zakwestionować wypłatę odszkodowania

W przypadku zamawiania wrażliwych przedmiotów, najlepiej nie zostawiać odbioru osobom trzecim (sąsiad, biuro ochrony). W miarę możliwości prosimy o poinformowanie nas odnośnie dogodnego terminu, w którym osobiście mogliby Państwo odebrać przesyłkę.



Co w przypadku, gdy przesyłka zawiera towar inny niż zamówiony?

Jeżeli po odebraniu przesyłki stwierdzą Państwo niezgodność z zamówieniem, w miarę możliwości prosimy sporządzić w obecności kuriera protokół niezgodności oraz jak najszybciej skontaktować się z nami.



INPOST



InPost Logo

Strona internetowa: https://inpost.pl

Informacje na temat usługi: https://inpost.pl/pomoc-jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie


1. Paczkomaty InPost oferują możliwość odbioru przesyłek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

2. Przesyłki paczkomatowe są ograniczone gabarytowo do wymiarów 41 x 38 x 64 cm i wagi 25kg. Jeżeli paczka przekroczy te wymiary, skontaktujemy się z Państwem w celu uzgodnienia dogodnych warunków dostawy za pomocą firmy kurierskiej.

3. Jeśli w momencie odbioru przesyłki zauważą Państwo uszkodzenie opakowania sugerujące uszkodzenie zawartości przesyłki, prosimy przed zakończeniem odbioru wybrać opcję Mam uwagi do paczki i postępować zgodnie z informacjami na ekranie.



Powrót